CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

SUKANEKA PRASEKOLAH DAERAH K.K

Sila layari alamat blog terbaru pra.

Saturday, January 9, 2010

MINGGU 2: Bertema: Prihal diri saya

Assallamualaikum, esok masuk minggu kedua persekolahan. Minggu Oriantasi berlalu dengan begitu baik sekali. Lima orang menangis pada hari isnin hingga jumaat tinggal seorang, yang hebat tu dia menangis dari pagi sampai pulang. berhenti sekejap menangis masa makan ja. Rasa mau temuntah juga saya dengar suara dia sepanjang hari.

Apa pun saya ajar semua murid saya cara kawal perasaan dengan cucu muka dan tarik nafas panjang-panjang sebanyak tiga kali. Yang seorang ni memang lucu jugalah, dia siap minta izin lagi untuk cuci muka lepas tu minta tolong dia sama-sama tarik nafas. Tapi redahnya tu kejap ja, nangis lagi. Begitulah dia sampai pulang.

Esok adalah hari pertama percubaan saya mengajar guna KSPK. Harap-harap bolehlah tidak menyimpang jauh. Inssallah akan diperbaiki dari masa ke semasa. Perancangan dan strategi rapi tu sudah siap tinggal pelaksanaan saja lagi.

Target saya setiap tahun, dalam masa tiga bulan 50% murid saya sudah menguasai 4M dengan baik, 50% pada tahap sederhana inssallah.

Kepada semua penjaga ibu bapa pula diharapkan dapat memberikan kerjasama sepenuhnya kepada kami pihak sekolah dalam memastikan semua program kelas dapat berjalan dengan lancar.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange link

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!