CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

SUKANEKA PRASEKOLAH DAERAH K.K

Sila layari alamat blog terbaru pra.

Saturday, November 20, 2010

SELAMAT TINGGAL 2010

Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada semua ibu bapa penjaga murid pra ku tahun ini kerana telah memberikan kerjasama yang cukup kuat dalam memastikan kejayaan perjalanan p&p dan semua aktiviti kelas.
Terima kasih juga kerana telah memilih samada secara sengaja atau tidak untuk menyekolahkan anak-anak kamu di sekolah ini.
Harapan pihak sekolah agar kejayaan murid pra ini akan berterusan tiada noktah dengan sokongan padu dari ibu bapa penjaga masing-masing.
Tahniah kepada semua murid ku tahun ini kerana telah menguasai 4M (membaca, menulis, mengira dan menaakul) sekurang-kurangnya pada tahap Sedang Menguasai(SM).
Untuk persediaan awal menghadapi ujian tahun1 nanti. Pihak prasekolah telah membuat ujian percubaan Literasi 3 kepada semua murid 6 tahun pada 19/nov Jumaat, dan keputusan memang memuaskan dengan semua lulus purata markah pencapaian 96% setiap orang murid.
Tiada ucapan lebih baik ditujukan kepada semua murid-muird tersayang ialah cikgu berasa amat bangga dengan kamu semua.
Kenangan bersama ibu bapa penjaga tahun ini juga memang amat indah dan tidak mungkin akan kami lupakan buat selamanya. Terima kasih kepada semua.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange link

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!